horsesinlife

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Moa - 31 januari 2011 18:59

Ska packa väskan och dra iväg nu ;*

Älskar dej mamma ;) årminstonde ibland ;PP

  gör som andra och lägger ut min vinter :')

Tack alla!! :***

Av Moa - 31 januari 2011 18:06

Hey!

Har nyss ätit , va på stan och tog ut mitt -id kort m Emelie :):) jävligt fult kan ja säga,.. Kom hem och åt, och sen har ja och mamma suttit och snackat lite om pengar och sånt :-PJag är ju shopping sugen jämt elr jaa, när ja inte har shoppa på en vecka så kmr jag typ på vad ja behöver ;);)  hahah..<3 men nu va de längesen..? elr? kmr inte ens ihåg när ja shoppa sist? Joo!! M Otte vare ;D hhahah..:D men ja behöver ett par svarta tights och de kostar 79.90 troja ;) hahha, elr ja 80:- då och sen ska ja köpa en knokk klocka, en rosa ville ja ha, och m frakt blir de 140 , så nu ska ja köpa en vit, som é fräscht och fint te sommaren sen :):) dem kan man köpa på ClasOhlsson, noob affären som äger ;) där kostar de 120 :'D Bra pris, :-P

jag ska spara 150, + att ja sparar 150 nästa månad så jag kan köpa en ny väska :) så har ja planerat?? :) då har ja 151 :- kvar sen :) och tror ja ska spara de te senare, en annan månad elr nåt :Å :)<3

Nu ska jag fixa så mamma får sina bilder som ligger på min data , som hon har tagit m min kamera ;)haha, men sen drar vi te Willys, och handlar och efter de drar vi vidare till lilla Högskolan, springer i spåret och styrketränar på gymmet :) :)

Trevligt!!

Ha de bra och ja, ;*

på onsdag blire Boxning m Kajja och kanske Otte!!! :'D

Puss&Kram

  fin bild ;*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards