horsesinlife

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Moa - 25 januari 2011 18:13

Hey!

Glömde blogga efter ja träffa William ;) Vi typ snacka om skola och annat skit, de värkar gå bra för den skiten i skolan-.-'

Sen kom Hugo? och typ aa, snacka m dom sen gick ja hem och satte mej här (igen) och sen käka jah :) och nu sitter ja här (igen). 

skolan va bra i dag iaf ;)

Finaste vännerna på jorden har jag, konstigt att jag fick dom, men tackar fan gud för dom. You Make My Day Guys ;)

Iaf, jag har bildbrist plus att jag inte vet vad jag ska blogga om så kanske slänger in en sån här, dag grej så blir de lite intressantare, elr va säger ni?

Inläggen suger bokstavligt talat just nu..(A) hahah, men ska kolla om ja hittar nån rolig jävel ;) hhaha , ha de gött :*

Kvällen ser ut så här:

  • Vila Maten så ja kan springa sen
  • Kolla kläder på internet
  • Renska underklädslådan , som ja sa att ja skulle göra för 1 månad sen.
  • Lägga fram kläder
  • Springa
  • Duscha
  • Borsta Tänderna
  • Ta bort sminket

Tror ni jah hinner på en timme?? ;D:O <3

hihih, får se :*


puss&Kram

Eran Moa

Av Moa - 25 januari 2011 15:36

Hey!

Om fem minuter ska ja 3 ska ja möta BästaVänWilliam :):) Han ska te sin mami så de blir en snabbis bara :P

Ska se om ja hinner kolla facebook ;)

bloggar sen :*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards