horsesinlife

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Moa - 28 januari 2011 17:26

Hey!

Helt oväntat åker ja te kajja och slaggar där (L) sjukt kul!!

Vi ska nog bara chilla och kanske checka film och snacka om allt mellan jord och himmel ;D Skönt!! Senare ikväll tar vi en spring runda :) skönt de å :P ska fråga pappa om ja får låna hans hörlurar eftersom mina jävla hörlurar fortfarande inte funnkar på min mobil -.-' blir smått irriterad på de..

men aja, ska nog ta massa kort också förhoppningsvis :D

Vad ska ni göra ikväll? :*

och tyvärr kan jag inte smsa eftersom ja bara har 29 sms kvar just nu.. (A)

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfa
n fanfan fanfan fanfan fanfanfanfanfanfanfan fanfan fanfan fan -.- ..

men kvällen kmr bli super ändå :D

  min brutta de där :') älskade , fina unge :* Syster <33


Puss&Kram

kanske bloggar där får se ;)

Av Moa - 28 januari 2011 10:58

Hey!

den här dagen kmr antagligen suga-.- har inget att göra, elr joo har lovat mamma att rida Spira :D problemet é bara hur ja ska komma dit, hmm?<3 jag vill ha en jävla bil känner jag!! en stor jävla bil, som ja kan krossa typ alla m?? ;D hahah , dreams (L) HAHHAHAHAH X)

vad ska ni göra i dag? :):) Nån som vill hitta på nå?

Dagens idiotiska fråga:

Visst kan man sola nu? De é ju sol ute, och om man sitter i (lä?) så blir man kanske brun? äre inte så?? ;D


puss&kram alla små  (A)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards