horsesinlife

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Moa - 23 januari 2011 18:55

Hey!

Har precis duschat , lagt fram kläder te i morrn och lite sånt :P (tagit bort nagellacket) (A)

Till själva inlägget:

Jag känner att jag har börja fått typ uppblåst mage, finnar och ja lite "dåliga ovanor"elr va man säger.

Uppblåst Mage- Mamma min, hennes kompis man, jobbar för nå bolag, och han hade tagit hem Activia , och vi har fått en sån förpacking av dem, men är de någon som vet om de funkar? För ja testade en sån idag, självklart hjälper de inte på en gång kanske, men asså jag blev typ "dålig" i magen utav den kändes de som, elr så va ja så innan, jag vet inte riktigt.. men de känns ändå liksom konstigt för alla säger att den e så bra och sånt, är de någon av er läsare som har testat den och känt lixom? :) Bra-Dåligt?

Flottigt hår- Jag vet att de här é mkt av de man får i tonåren men asså , jag har själv aldrig haft flottigt hår, och jag har det nu. bokstavligt talat- det är vidrigt jaa fy fan :[ och mitt hår, é ganska konstigt asså om jag typ tvättar de för ofta så blir de ännu flottigare.. och många tkr de e snuskigt, men ja då är det så, det är så mitt hår fungerar ;) synd nog.. Och de finns så många populära shampoon, som alla ba; ÅÅÅåå den här é sååå bra!!!!:O

Ofta kanske man säger så för att de é så många som använder den? men finns de nåt shampoo, som verkligen fungerar? Jag fick tipset av fina syster min att sluta använda balsam, och de har jag gjort och de vart väl lite bättre, men ni vet de där sista sitter kvar, men de kanske är så enkelt att ja bara behöver ja, leva m det?? :'O hahha ;) men ja, de kanske fixar sej ;)

Avbitna Naglar- Är något jag verkligen hatar, jag biter av mina naglar när jag är nervös elr ja.. rastlös? vet att de finns spray man kan spraya på? Funkar det? :)

Aa , de va lite frågor, tacksam för svar och frågor också :):)

  Vitamin E, en smöja som jag använder innan jag går och lägger mej, den é köpt på Body Shop, väldigt skänt att sova m den på faktiskt så ett litet tips så där;)  

Osså va de den där Activian? ;) Våran ser inte ut så där, den smaka typ jodgubb? :P God , men funkar den?? :)


Puss&Kram

Av Moa - 23 januari 2011 16:20

Hey!

Nu é ja hemma igen :( Stor Trivs i Eskilstuna, så som alltid vill ja inte åka hem..<3

Iaf, festen va bra, elr asså jaaa :):) alla vart ju fulla förutom 4 troja? ;) hahhahhaha,, <3 aja, dom ska ju ha roligt nån gång dom å ;PP

hihi, jag kan ha roligt fast ja é nykter ja ;D 

Lennart, en kille typ min pappas mosters, man? ajja, han é iaf teknisk, så han hade gjort nå bildspel på Peters liv lixom ;) fan va grymt de va , iaf i början, jag va ju med så :) hahah ;) de va typ släkt träd, också va ju jag lixom under pappas barn, aja =) Krångligt.. <3

Va god mat och ja, har inge mer att berätta typ? :) :) elr joo.. om min farbrors (Sven) hund Kvicken dör, innan ja får träffa han nästa gång kmr jag sakna han as mkt..<3 helt underbar hund (LLL''

Men hoppas att han lever en stund till iaf om han inte lider..:'( (N)

Nu kmr lite bilder iställe för att ja ska snacka om sånt ni inte alls fattar;9 typ min släkt?? ;)

                  jaa lite bilder..<3



PussKram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards