horsesinlife

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Moa - 15 januari 2011 20:06

Hey!

Moa och jag har kolla klart på Dear John och fan vilket dåligt slut :'( men filmen va as fin och jätte fin :') Men aja, ska inte avslöja nå, om ni inte har sett den ;);)

Nu ska vi se på Hipp Hipp Hora ;P hahhah..<3 jadu ;D

trailern va iaf lite öh..? rolig? ;) hahha,, ketchup flaska ;) HAHHA x))


           

Puss&Kram

Av Moa - 15 januari 2011 17:12

Hey! Nu ska jag och lilla Moa kolla på Dear John?! :) nån som sett den elr nå? den verkar ganska bra + att jag har hört ganska mkt om den!!?

Nyss såg vi på The Last Song och ååå va den é bra :') Mi löve, och Moa gilla den också troja ;) ;) tror till&m att vi grät lite,, iaf en tår kom ;)

Hihihi..<3 om ni inte har sett den så måste ni se den :'O<3 ;D (A) otroligt bra film;)

Nu é Dear John på 44.9 ;) hahha, men vi ska väl prata och kanske göra nåt tills den é klar? :*

Ajaa, jag kanske bloggar mer sen, ikväll typ? :):)

 

Ska kanske ta och klippa mej snart..<3 vill klippa upp och tunna ur, och kanske toppa lite? ;) thihihihihi...


Puss&Kram

Av Moa - 15 januari 2011 13:14

Hey!

sitter här m Moa, vi har pluggat lite men de gick inte så bra kan ja säga ;);) Hahah -.-' :* Tror vi ska hitta på nå kul nu för som sagt så é inte plugga KUL! ;) It sucks ;P så då blire nt att plugga ;D hade ju snällt glömt so boken m "ortodoxa" kyrkan , main mapp på skolan..<3 de va ju inte bra de..:[ får ta hem den på måndag och plugga järnet ;) hmm..? Låter kul?! NÄÄ!!!! :'( och matte, vilket é värst..<3

Men nu ska ja vara lite social (A)


    Fina lilla Moa B, på sista bilden;) kan ju inte bara skriva Moa eftersom vi båda heter Moa ;) tihihih (A)

Jag é ju som sagt helt osminkad och fin (U) NOT,


Puss&Kram


uppdaterar mer senare (K)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards