horsesinlife

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Moa - 14 januari 2011 23:48

Hey!

Helvete va kallt de är!!?? de é fan minus grader i mitt rum just nu:'( kan nån jävel sätta på värmen elr!!? de é svin kallt!

Ska jag behöva ta på mej vantar för att ja ska kunna skriva utan att frysa ihjäl om händerna elr???!! fy fan säger ja bara..<3

Nån som vill komma och kramas/värma mej? Skulle behöva en krambjörn elr nå! :'(

nää nu ska jag snart gå och sussa fint i lilla sängen..<3


 

med denna fina *host* bild säger ja gonatt! <3

Av Moa - 14 januari 2011 22:21

Hey!

Sry, att ja inte har bloggat nå tidigare i dag men jag hann inte! Skolan i dag ju (som vanligt) och sen åkte ja hem te kajja, vi chilla lite och kolla på tv te kl 6 då hämta mamma,pappa och mormor mej och vi åkte ut te bomhus och firade Anki, :):) De va väl "kul"? :-P jaa.. och eftersom min mamma é lite öh.. ja? konstig satt hon och prata om pungskydd !? Jaadu..<3 jag vet ju vad jag brås på iaf ;) och typ att hon hade döpt de te ph, (punghållare?) jadu..;) Men aja, nu é jag hemma, sitter i en as big t-shirt storlek typ XXXL typ? ;) fönt, plus mina as heta bruna mysbyxor! ;D

Dricker te och slappar :):)<3
Men vill ha nån att kramas me juh! ;)

Men nu ska jag ladda ner musik, sen lägga mej i sängen och smsa, m hörlurarna på :')

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards