horsesinlife

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Moa - 19 januari 2011 17:59

Hey!

Jaa, har ni checkat in nya designen som é helt cp? ;)

haha, aja, jag behåller den en stund till, orkar faktiskt inte fixa nåt i dag..<3 sommar bilderna (spanien) é mest för att: Jag Fanny Moa Möller Norberg, vill ha sommar NU!! jaa.. så é det, jag älskar vintern, bästa årstiden faktiskt (Y) men när de bara é slaskit och halt så blää blä!! :'( jag hatar det..:'( fy faan, säger jag bara :[ aja, hoppas jag överlever (A) haha

, skolan va som vanligt , OK, nån hade glömt sätta in ett choice på mej så fick fixa de, så nu har jag Study Hall, that freaking sucks.. seriöst, de é as trökk!!! man måste sitta HELT tyst, och breve folk man inte känner??!! ;S

helt cp..sen kom man ju hem och satte sej och plugga (duktig flicka) sen datan (Y) och nu sitter lilla Moa här och drygar m folk :):) Ska dra ut och springa, sen duscha, tvätta håret aa lite sånt grejs:) (Y) Mamma skulle ha köpt toning, men hon råkade glömma de..<3 :S Sure bby!!! hon "råkade" bara glömma för att de stod att toningen skulle hålla i 6 veckor och jag har haft min i ca 4? :-O helt freaking fucking fake?? :O men aja, vill inte gå m den här utväxten på Peters 50 års fest, framför hela släkten + as mkt annat folk?? :O

- plus att man ska va fin,-.-'

och de gör de inte bättre direkt??!!får fixa de i morrn elr nå :-P

Nagel fix, och kläd grej i kväll då ;) funderar på att städa underkläds lådan? hör att många rensar gamla/fula trosor och bh:ar nu, verkar som en bra idé :)


Aja, lite piiiccsss nu då :)

                    gått ner i vikt så rid byxorna é för stora -.-     spring outfit ;) haha          

aja lite öh fina bilder så där ;)


puss&Kram

och godnatt ;) (A)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards