horsesinlife

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa - 13 januari 2011 18:03


Tjejlistan

1. Har du ett par rosa string? Nä
2. Vem var den senaste du pussade? Emelie troja ;)

3. Vad har du för bhstorlek ? 75C
4. Trivs du med det? ja, kan inte göra nå åt de så
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Vet inte
6. Gillar du nån nu? Aa
7. Vad gjorde du inatt? Sov ;)
8. Och i förrgår natt? Sov ;)
9. Vad gör du innan du ska sova? Smsar :)
10. Kan du prata med din mamma om allt? Nä.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Beror på
12. Har du varit gravid? Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Inte nu, så nä!;)
14. Choklad eller glass? höhö, båda ;)
15. Push-up eller T-shirtbh? Push-up
16. String eller hipsters? hipsters:)
17. klackskor eller sneakers? sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? Jeans;P

Tio fakta
1. Hemstad/ort? Gävle
2. Hårfärg? Nu; brun
3. Längd? 168 :-P
4. Frisyr? Utsläppt elr en knut på huvve ;)
5. Ögonfärg? Gröna
6. Skostorlek? 37/38/39
7. Humör? Trött,
9. Civilstatus? Singel
10. Vänster eller högerhänt? Högerhänt ofc!

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Jaa..
2. Tror du på kärlek? Ja!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? mhm..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? jag vet inte, tror de
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nä
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? jaa
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nä torja nt?
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? hahah, nää?!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? Kanske? Har aldrig hänt mej så

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? Love (L)
2. cider eller öl? Cider? Cider
3. Dag eller natt? Natt
4. One night stand eller förhållande? förhållande? :)
5. Tv eller internet?  lätt internet ;)
6. Pepsi eller cola? Vet int, cola kanske
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Båda :'D
8. Färgfoto eller svartvita? Bror på ;)
9. Telefonkontakt eller face to face? jag är feg, men de kan bli så fel i telefon& på nätet så ansikte mot ansike tror ja..
10. Bilddagboken eller myspace? No one

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nää ;)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? någar gr för mkt..ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? alldeles för mkt
4. Har du hoppat bungy jump? Nej, :'( MEN VILL ;DD
5. Har du nånsin varit med i en olycka? nä
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nä
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Ja !!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej, fett tråkigt!?
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? öh nää?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? aha

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? Ja !!
2. Är du glad? Njaa..
3. Är du fundersam? Aa
4. Är du uttråkad? Nä
5. Är du tysk? Nä
7. Är du italienare? Nä
8. Är du fransk? Nä
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och har aldrig vart
10. Gillar du någon just nu? Ja

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? 18:31
2. Namn? Fanny Moa Möller Norberg (hahah)
3. Vart bor du? Gävle
4. Hur många barn vill du ha? 2
5. Vill du gifta dig? Ja, tror de
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Vet inte, tänker inte på de
7. Har du ätit sushi? Nä! :)
8. Favoritglass? Magnum
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga, bara musli
10. Humör? Trött



Fyra Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? nä
3. Sover du helst själv eller med någon? med nån
4. Tror du på spöken? njaa, vill inte de men ja..

Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? Nä
2. Skulle du vilja väga mer? NEJ!?
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej?

Kan
1. Kan du röra på öronen? Nää:(
2. Kan du slicka dig på näsan? Nä
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaja ;D
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha, nää tror jag inte )
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Alltid!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jadå?
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jaa
Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? johodå
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Mm
3. Har du syskon? Ja
4. Har du ljugit på någon fråga? Tror inte de, ;)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Njaa.. halvt
6. Har du varit full den här månaden? Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? njaa
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nä
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nä
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nä
Vem
1. Vem älskar du? Familjen, Spira, Dolly, Systrarna (L) Kompisarna (L)
2. Vem kan berätta allt för dig? Många!!
3. Vem vill du bli full med? Emelie Eriksson&Othilia Brännare ;)
Jag hade tråkigt så fråga inte, och vette fan varför allt vart i olika färger?!
Puss&Kram


Av Moa - 13 januari 2011 16:58

Hey!

Herregud..jag é helt förkyld !! så när jag kom hem, åt jag sen kröp jag ner under en filt och nu ligger jag härmoch myser framför tv;en m en massa dåliga program..<3

Av Moa - 13 januari 2011 10:54

Hey!

Sitter i skokan på sån här konstig data sak ;S <3

Puss&Kram

:*

Av Moa - 12 januari 2011 19:07

Hey!

Drar ut och springer en stund nu :):) Pappa följer m, men han går , blir bara lite kort , samma som i går men aja ;P är glad att jag kmr ut jah..<3

Men jag kmr nog inte blogga nå mer ikväll, så Godnatt!


Puss&Kram


p.s william om du ser de här, smsa mej okj? :' saknar dej! <3   

Av Moa - 12 januari 2011 17:54

Hey!

Jaa, nu é de snart dags.. jag menar , att bada m klassen elr ja "livrädda" hhaha ;) Jag tkr de é lite onödigt faktiskt, man kan väl ändå de liksom? Plus att jag inte kan simma under vatten utan att håla för näsan..-.-' höhö.. jag kmr få skäll, ig, och skämma ut mej den dan..<3 jag vill inte visa mej i bikini för hela klassen, säkert hela SKOLAN!??

jag vill inte

jag vill inte

jag vill inte!

FY FAN! :'( blä blä blä !!

men om ja nu måste då, lär jag köpa ny bikini så funderar på nån av dom här;

   

vet inte vilken färg , så va tkr ni? :):) Jag behöver bara en överdel eftersom jag har en svart underdel, som funkar och é helt OK ;)

Lite sommar bilder bara för att..<3 så jävla saknad sommar..<3 men bikinin finns m på en bild troja;)

                Aa, för er som inte ser. så står de, sommaren 2010, nåt att minnas m glädje och tårar och , Tack till alla ni som gjorde den.

För jag vill verkligen tacka er :') Ni é underbara!


Puss&Kram

Av Moa - 12 januari 2011 17:16

Jag är inte kaxig de är bara försvar


Jag är ingen player, jag letar bara efter den rätta


Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit


Jag är inte egoist, bara självsäker.


Jag är inte elak, bara ärlig


Jag är inte en nörd, bara bättre än dig




Av Moa - 12 januari 2011 16:10

Hey!

Sitter m Kajja och snackar lite header saker och sånt ;) ;) Kul äre! :) Tänkte ut och springa ikväll, men vet inte ;PPp jag kanske tröttnar, hahha ;) ;) Ganska troligt faktiskt..<3 men nu ska vi dunka musik och gästblogga, aa lite sånt :-P  

oredigerad och fin ;PP Min söta unge de där te vänster ;) ;) <3 (LLL'


Puss&Kram

Av Moa - 11 januari 2011 20:55

Hey!

Fixat ny header och nya typsnitt, bakrund , ja typ allt é nytt så va tkr ni? :):) Vet inte om jag gillar den här lila färgen på texten , men aja, de é ju ändå ni ska som ska läsa? Går de? ;);)

Kommentera gärna :-P Då blir lilla lydiga, Moa glad :**

hihih ;) Hoppas ni gillar, de för u kör ja m färg :D

Nu ska jag sova, för jag ska upp kvart i sju i morrn :'( Alldeles för tidigt, hur kan de vara så elaka!!? vad har vi små oskyldiga barn gjort dom?!

Nu é jag trött , så puss på er ;*


Puss&Kram


  Moa é en lydig flicka ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards