horsesinlife

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Moa - 1 december 2010 16:18

Hej :') asså de känns som om ja glömt bloggen helt -.- sjukt jobbigt ska ni veta? ;) Aja skolan va mösig ;D hahahahah,. Just fan vi har Svenska prov i morgon och självklart kmr jag få ig :( Men de vet vi ju redan så? Huh? ;)

Fick iaf 67/100 på Matten, alltså ett G :) Nöjd, e jag för jag bTA rukar ju int få godkännt så ;) <3  på matten i dag iaf så skulle vi tydligen på assembly elr hur de nu stavas ,) Mr. Toste , asså rektorn sa att vi (dom på skolan asså, eleverna) int skötte oss och va "b u s i g a " i korridorerna och sånt skit. Så han sa typ att om man prata så skulle man få en varning på direkten iställe för att man skulle liksom säga; Men sluta ANNARS får ni en varning,. Så nu är det Ä N N U strängare regler .. de suger ju,. Jag kmr ju snart ha kvarsittning om de fortsätter så här,..

Jaa,.

Men nog om trök skolan,.

Men jag har inge mer att berätta så ,. Jag kmr få blogg torka snart så ...

men vet ni vad?

NÅN MÅSTE VILJA TA KORT ME MEJ UTE NÅN DAG? =O i den fina snön :'D <3

   Mm, sexigast i stan elr hur? ;) hahahahh...       asså shit!.. ASG

Hmm? ,.


aja, lite bilder som ni säkert sätt förut från arkivet ;) <3 hihih, puss på er, ska försöka bli bättre me bloggningen :'D och en fågel viskade i mitt öra att dom tycket jag skulle ta bort mitt gästlösen, för då tror h*n att jag kmr få mer besökare , snällt sagt tkr jag :') <33

nu ska ja kolla lite på julklappar och sånt ;) <333


Puss&Kram


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards