horsesinlife

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Moa - 6 december 2010 14:00

Ja du, int mkt elr! Jag är ju sjuk så jag har ingen ork att ärför blir det inte ens nån ridning ikv .. B A J S säger jag bara .. jag som hade längtat som fan. men tbx te samtalsämnet asså ;) Jag ska väl typ slappa lite mer, nyss sett på en film :) den hette typ " Finding Neverland " as fin :')

  Asså grymt fin film , grät två gr! :'( Mm ..

Men nå mer ska jag väl int göra :( sitter och diggar Mtv och datan nu så :) <3

Int kul att va sjuk elr .. speciellt int när jag håller på att snora i hjäl mej och sand papperet i halsen gör fasiken så ont -.- HATAR ATT VARA SJUK!

nu börjar huvve dunka osså .. ÅH, får nu fel asså.. kanske ska lägga mej i sängen och vila elr sätta på en film till?

Oj asså de här vart mer som ett vanligt inlägg än den där skiten ;)

Jag vette fan om jag pallar att göra alla , iaf int varje dag -.- men vi får se , ska försöka :)


Puss&kram

Av Moa - 6 december 2010 10:12

om det här vad ditt liv och dina beslut vad skulle du då bestämma? snälla hjälp mej? jag är kär. igen. och jag är rädd att jag int ser klart och tar fel beslut. gush jag hatar sånt här. men nu ska vi int vara deppig! jag älskar känslan i magen som jag får ser dej. även om du kallat mej slampa och bitch så älskar jag dej. jag faller ju ofta för dom killar man int ska falla för. dom "stygga" killarna ,) men så vart de int den här gången. du e för fan den snällaste människan på den här jorden?! ingen har någonsin sagt te mej att dom älska mej när jag står och kramar dom. de gjorde du. mitt på stan! (LL' i quess you understand now? jag älskar dej!!!!!!! jag vill se ditt namn brevid mitt. föralltid. för de har ju alltid vart du och jag? jag hade ju tydligen bara int insett de? de va väl så du sa? .. ;) Jag har  lovat 2 pers att jag aldrig mer skulle bli kär i dej. jag höll int vad jag lovade. men jag fattar int hur jag kunde hata dej. för de va det jag gjorde. när jag hade dumpat dej. efter. när du kallade mej slapma och bitch. jag hatade dej. innerligt mkt. men när du säger förlåt och ringer och säger det. då smälter jag. förstår inte varför? jag kan inte kontrollera mina känslor för dej. har aldrig kunnat? hade jag vart smart hade jag ju hållt mej undan redan från början. men som alla vet så är jag int smart. jag gjorde inte det. jag lät din kärlek besvaras. d u m t . men du är somen drog? kan int hålla mej undan? kan int sova om jag int får svar på mina sms. ligger vaken me mobilen i handen och stirrar uppi taket och önskar att du gjorde lika. det känns som om du e en del av mej. en del av min kropp. en arm? ett ben? eller mitt hjärta. you belong to me! jag behöver tänka klart men det går bara inte. med dej vid min sida kommer jag aldrig undan att tänka klart. du suddar ut min syn på livet. jag ser bara dej. kanske för att du är mitt liv? känns så konstigt att säga att jag älskar dej igen! har gjort de så många gr och jag vill göra det igen. jag klarar int av att de hennes sms med honom. jag klarar inte av att sluta tänka på det vi hade då. vi smsade varje dag. varje kväll. jag fick alltid ett sms på där de stod ; God morgon älskling :D <3 <3 <3

alltid.. sen dumpade jag dej där. jag kommer i håg allt. jag var på väg hem från skolan och stod vid bussen när jag såg klart för första gången på länge. det var inte du och jag längre. jag kunde int vara tsm me dej. jag kommer faktiskt inte i håg varför men det fanns säkert en förklaring. nånstans. du vart as ledsen och jag ångrade mej men det va så skönt att slippa behöva tänka på vad jag sa till alla andra. att få vara fri de va så jävla skönt. men nu e jag fast igen. jag vet inte om det är bra elr dåligt? men jag blir så jävla glad varje gång jag hör din röst och varje gång du säger; jag älskar dej :$ <3 <3

jag blir glad varje gång du säger att de är mej du vill ha. varje gång du säger jag väntar, när jag säger att jag int vill vara tsm me dej just nu. varje gång ditt namn kommer upp ler jag inombords. det är väl så de brukar kännas att vara kär? men ändå känner jag inte "det där" ni vet. jag v i l l känna det men gör det inte. det kanske kommer när jag träffar dej oftare? jag vill inte att min familj ska stoppa det här? för jag älskar dej. då, nu och föralltid.


du vet vem du är :*

Av Moa - 6 december 2010 09:54

jag är kär igen .. HJÄLP!

Hej! jag är sjuk ,. Uff uff, det känns som om jag har typ svalt sandpapper .. och jag snorar hela tin -.- de suger .

men men .. Jag ska väl int sitta vid datan hela dan troja. Ska kolla om vi har nå läxor och fixa dom. sen fixa nån bra film och bara slappa i soffan :') FÖNT!

Mitt hår ser för jävligt ut också fressten eftersom ja locka de i går och nu är de typ rasta fläter -.- usch hatar mitt hår när de blir så (annars också men) och bara för att jag har så jävla tråkigt så sitter jag och pratar om mitt hår ;) nejj nu ska jag sluta :)


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards