horsesinlife

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Moa - 19 december 2010 21:54

Jag tänkte bara säga gonatt och hoppas alla sover gott och drömmer söta drömmar :*

Skola i morrn, bara 3 dagar kvar att lida , sen får vi vila igen! Kämpa på ;*

Av Moa - 19 december 2010 18:27

  Många sår har läkt, men dt kmr det här int att göra .. jag vet lika väl som du att det int var ditt fel, men jag vet int hur många gr du har sårat mej och mina kompisar har sagt att du é ett svin, jag har aldrigt trott dom. förlåt för de här; men jah tror inte att vi kan vara vänner längre .. jag hatar att vara rädd för sanningen .. jag vet att det gör både ont för dej och mej men jag kan int göra de här längre. jag kan inte låtsas vara lycklig längre, jag ler, men de är fejk. jag gör det för att mina föreldrar int ska se att jag inte mår bra. men sen jag försökte rymma och pappa frågade mej; Hur mår du igentligen? sen dess har dom sett att jag int mår bra. och sen jag sa till mamma att jag skulle ta livet av mej så allt vart bra. jaa, jag ska berätta sanningen för er alla.

JAG MÅR INTE BRA.

för så lyder den feta sanningen. jag ä fullt medveten om att jag inte är smart nog att fatta vissa beslut och sånt. men jag vet att det här beslutet är det bara jag som kan fatta. jag vet att allt det här låter wierd, jag det är det. igentligen vet jag int vad jag pratar om. jag vet att du typ har sårat mej 4 gr och att jag har gråtit floder över dej, över vad jag inte kan åtstakomma. vad jag inte kan göra. säga. Jag vet att jag inte mår bra , jag känner det. jag vet inte vilka jag kan lita på längre för min värld typ faller samman. den där perfekta världen som va där typ i somras? Vars tog den vägen? svaret är att jag bombade alla stader så att jorden typ utplånades. den världen där jag slapp vara rädd för mina drömmar och för "sanningen". Jag vet att du säkert tkr att jag är töntig, men det här är jag! Jag föddes som bäbis, växte te barn , och nu e jag tonåring! Men sakerna som hänt under tiden. det är dom som e viktiga. jag träffade mina systrar och vänner. jag gjorde misstag. men jag har aldrig känt så här. jag har aldrig känt den här sorgen förr för att nånting ska ta slut! men snälla säg inget. inte förlåt elr fan de va inte mitt fel. bara stäng munnen och ta bort mej från kontakt listan. för det kmr jag att göra. du har vart den bra delen av mitt liv. många gr. men låt det slta nu. jag orkar int gråta över dej längre. jag orkar inte. jag ska väl koncentrera mej på vännerna och se till att behålla dom iställe, för dom betyder mer, jag kan inte göra det här utan er (kompisar) och jag hoppas att jag kan kkomma te er att gråta för ja kmr behöva det. men snälla allihopa försök förstå att jag inte mår särskilt bra just nu och jah.. jag ska ställa allt till rätta igen , det lovar jag! Lita på mej! och vänta, för de kmr ta tid.

Jag hoppas att ni fattade det här för det var det viktigaste:

  • Jag mår inte bra
  • Jag behöver stöd
  • En famn att gråta i
  • Tid
  • Tystnad (från vissa) J

Jag hoppas ni förstod. jag vet att det här va ett onödigt inlägg och de va mest menat för en. men grattis te er som orkade läsa allt och tack för att ni lyssnade!


Jag älskar er :*


Puss&kram

Av Moa - 19 december 2010 14:45

God morgon, vi har nyss badat i kajjas bubbel badkar och nu ska vi kolla klart på gossip girl , måste bara säga;

Denna brutta e helt underbar :') :*** <3 Love u Kajja!

Av Moa - 19 december 2010 01:57

                                    Min kväll foton, så sov gott mina söta ungar :**

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards