horsesinlife

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Moa - 16 december 2010 17:12

Choo! :* Jag e lite nere just nu för det har hänt lite saker i skolan.. Men jag hoppas verkligen att de löser sej .. för jag klarar mej inte utan dej och jag hoppas du fattar det!  Du vet vem du är .. och jag hoppas de här löser sej i morrn :'


Men men , dagen va bra :) riktigt rolig faktiskt (aa förutom ja ni vet:'(

Jaa, på spanska berättade typ läraren om spansk jul och hur dom firar, verkar hel knäppt ;) hahha, nää men asså skulle aldrig klara de :pPPpp

Hahah , och på so;n hade vi checkpoint och de gick faktiskt as bra :'D OCH jag hade GODKÄNT på matten :'D Mm, asså ja e verkligen bäst på de ;ppppp N O T !


Hörrni, jag måste ut och ta bilder snart, jag har helt slut typ bilder .. :'( Hatar inlägg utan bilder :'( Uff uff uff ..


arkiv bild;

  Gush ja saknar dej grymt mkt gmn .. :'( KOM TBX!

saknar din mjuka päls under mina händer, saknar när du somnade i min famn, saknar dina ögon, saknar ALLT som har me dej att göra, iaf nästan ,. jag hoppas du blev en bra ängel där uppe i himmlen .. :*


Lowe , jag älskar dej!





Puss&kram


-iloveyou-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards