horsesinlife

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Moa - 26 december 2010 20:46

                                       

Av Moa - 26 december 2010 20:08

        och om nån säger att ottes bak inte e sexiii då jävlar ;)               bilder sen hemma hos Otte :* Hahah x)

Av Moa - 26 december 2010 16:03

NOW I HAVE FUN! 

Hey!

Vart på stan m Otte (som ni vet;)

hade de bäst, så nu sitter jag här hos otte! Hon m sin nya fina älskade bärbara och jag på hennes gamla , stationära ;) Najs najs najs :***

Jappe, kanske snart, men ja vet nt :) 

Iaf jag lägger in bilder på kläderna i morgon, elr ikv (om jag hinner)

Jag köpte iaf ;

  • T-Shirt
  • Mössa
  • Tröja

DE É JÄVLIGT LITE MEN WTF?

höhöhöh..men jag hitta nt nå annat men ikv ska jag ju beställa mina älskade älskade hörlurar :** Hoppas bara att allt funkar m min mobil och dom nu då ..

Nu ska jag fortsätta smsa och ja, kolla på Otte när hon spelar sims ;) 

OCh Otte bara så du vet så pratar du m dej själv ;))) HAHA x) grymt ;)


Men den här b-ruden e suverän ;) VI  GRYMMAST ;) fast ja jag är ju lite grymmar som vanligt ;)

PUSS PÅ DA FINAST OTTE (LL'


Pus&Kram


Av Moa - 26 december 2010 11:14

Hey!

Jag taggar inför shopping m finaste Otte plutten :*

Vi ska shoppa loss, elr iaf lite för mej ;)

Men de blir svårt för när jag och otte shoppar brukar de bli, massa kassar och kläder! :S Höhöh, shoppaholic (L)

Men jag ska beställa ett par sweet hörlurar på nätet ikv om jag nt hittar några fina på stan, och dom kostar ehh.. vad va de nu då? aja, nåt m 300 iaf ;)

Och jag tar m mej 400 te stan , så jag tänkte att om jag shoppar kläder elr nå för 200, så handlar jag nt SÅÅ mkt .. :$ jag måste spara lite också .. :$ Men jag är i stort behov av kläder! :**


Men nu sitter jag och funderar på om jag ska skita i att sminka mej elr om jag ska göra det? Jag vet nt om jag orkar , och jag vill int se ut som en tom potatis låda heller.. (den du ;) haha, nää men jag kan ju he på lite mascara ,, :)

Annars får otte skämmas ;)


haha, men jag ska ner och sminka mej och borsta tänder/håret nu :**


Puss&kram

Längre inlägg än vad jag hade tänkt de där  ;)))

Kmr kanske bilder sen, hade tänkt ta m kameran, annars kanske ja tar några m min SUPERDUPERDÅLIGAMOBILKAMERA!


juste jag ska in på thephonehouse och fråga varför mobilen inte vrider sej .. ;)


de MÅSTE jag kommaihåg annars e jag körd..


PUSS&KRAM NU!:*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards