horsesinlife

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Moa - 12 december 2010 21:05

   


Asså måste bara säg att jag e helt IN LÖVE m, Narnia filmerna :') Jag såg 1 och 3:an i går och O M G ! Så grymt bra&fina ;D

Och Aslan, han e helt underbar, asså ja vet int, de kanske är en "barn" film men jag älskar dom! Helt grymt fucking underbara! :') man gråter ju lite i bland osså:**

osså e ju vissa så snygga också;) De gör ju int precis filmen dåligare ;)))


sista inlägget för i dag hoppas jag ;)


jag avslutar m ett god natt

Av Moa - 12 december 2010 20:46

Chooo!' ny header! ;D ganska nöjd faktiskt.. De som står på ;

So if you feel like giving up cuz you dont fit in down here. Trust me, its not just you honey! It maybe helps to say, i also feel like i dont fit in.


allt stämmer.. Jag tog ganska mkt från en låt som får mej att känna och visa ganska mkt känslor, theres a place for us, m Carrie Underwood. Asså jag känner att jag int passar in och när jag såg texten så, ja allt stämde typ!

Men men, ny header och de e huvudsaken de ;P Såååå...   V A D  T K R  N I ? 

De va de ja ville komma till :PPpp

Vill veta nu ;D


Puss&kram

och visst ser de trist ut m svart? Hmm, bara de att jag aldrig får till samma färg på headern som på bakrunden på bloggen och då ser de cp ut typ ;PPPpp Och då e vit och svart lättast, och efter som svart e snyggast (tkr jag) så fick de bli det :p


aja puss på er :***

Av Moa - 12 december 2010 18:04

                                     

Av Moa - 12 december 2010 17:30

hej och hallå, sitter här i sängen och målar naglarna :)  självklart e spotify listan vid min sida! ;D fast ja håller på att bli toki, håret åker ner i nagellacket -.- , OCH de är as svårt att smsa + att jag nt kan måla me vänster så höger hand blir ALLTID cp .. men men , va på fältis , de va kul :) fin äre där :* mina fötter dog som vanligt, men men :') Va hos sötaste , finaste spira innan och de ja, slutade ju bra iaf ;) Gick inge bra i början för ja fick nt tag på na :) men sen så ;) hahha, men ja ska fortsätta nu, ska ju hinna locka håret osså ;) men de blir nog ett inlägg typ i morgon elr nå, vet att jag har lovat mkt nu men jag måste fixa mej inför denna "host" underbara vecka ;) hahahahhah.. i morgon ska jag nog ändå ladda ner lite bilder så :'D

Ska rida i morgon och på tisdag , sen ska jag rida rotur typ på onsdag/torsdag elr fredag :) Nån dag:)


AHHHIAHH jag blir galen på att de inte går att smsa me naglarna!? cp saker de här e asså ... men men :*


Puss&kram på er underbara varelser ;*

Av Moa - 12 december 2010 11:14

Hej:) Asså jag hinner typ skriva lite nu, i går va jag ju i ridhuset det var jätte kul :'D Fast Ja Rotur fick nå ryck när **** fråga hur det såg ut när man gallopera på en islandshäst. Och jag hade ju aldrig gallopera på han, och jag vette fan hur lixom han e så ;) Så han typ la gasen i botten och sprang typ 3 varv runt runt i ridhuset (de va inge folk där så;) De va läskigt :(<3 I svängen så typ böjde hela han sej så jag typ hållde på att ramla av men till slut fick ja stopp på han :) De va inge farligt men jag vart nog så chockad troja :PP Men sen körde ja volter och böjde och sånt för han e as stel ibland , och jag ska försöka bygga muskler  så han orkar gå i form elr ja "rätt" i tölten också, för han orkar inte riktigt så då rusar han. Men kanske ska köpa privat lektion för Sofia, efter som hon känner mej som ryttare och då kan hon kanske hjälpa mej och säga hur jag ska börja arbeta me han :) Men nu ska jag hitta på nå me mamma

Av Moa - 12 december 2010 10:58

Hej och förlåt, jag har inte tid att blogga nu! :( Ska kolla på lucia uppvisning snart men i kväll hoppas jag på att hinna , ska verkligen försöka!


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards