horsesinlife

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Moa - 27 december 2010 21:24

Hey!

du skulle nt ha sagt så där Kim! ;) hahha , för nu jävlar ska du få se! ;@

jag ska bevisa att jag vågar! tar dej nästa gång vi ses! ;@ Nu é jag nästan arg för att du nt tror att jag vågar! ;@ tihiihihihi...


men jag ska visa dej hur ja tänker Kim, hahah, jag lovar , och då ska du få se! :'O


Puss&Kram




Av Moa - 27 december 2010 19:54

Hey!

WILLIAM BÄSTAVÄNNEN HORN, OM DU SER DET HÄR, SÅ MÅÅÅSSSTTTEEE DU SMSA MEJ, ELR RINGA ELR NÅ! FÖR JAG SAKNAR DEJ SOM FAN!VI MÅSTE HITTA PÅ NÅT NÅN DAG, TYP SNÖBOLLSKRIG ELR SNÖMULNING!? MEN SMSA, SNÄLLA? KOM BARA I HÅG ATT SKRIVA ATT DE ÄR DU FÖR JAG HAR NT KVAR DITT NR PÅ MOBILEN! :'( PPUUUSSS !

Av Moa - 27 december 2010 18:33

Hey!

Vad gör ni söta flickor/pojkar? :*

Själv sitter man här och knäpper lite kort på min fina data och fula jag :)

och saknar min lilla emelie gör jag också .. :'( <3 (hoppas du gillar mina klappar te dej också) :*

Men hörrni, tkr ni om designen? :) Otte visa lilla mej hur man ändrar "där bak" , hihih, och de vart ju lite ljusare som ja ville ha det! Tack Ottis

( http://oothilia.blogg.se )

Va på stan m mamma i dag iaf, köpte lite (3 tröjor och en mössa) te mej elr ja te mamma också, :) sen köpte ja en sak jag nt kan säga för hon läser bloggen ;) te emelie :)

Men sen hämta vi momo och vi åkte ut te valbo, och där träffa man Otte, Ina och Hanna! Kul för ungarna e så snälla!

Men sen åt vi hos mormor och ja kolla på bilder, m.m. Och så kom ja hem nyss! :) Vanlig dag, typ ;P

Hade tänkt vara m Moa i dag , men hon skulle hem te Sörby igen.. :( <3

Puss på da iaf!

Har iaf typ sagt att jag ska godis löfte efter nyår.. :( Men kan ju behövas! :) = inga hål i tänderna ;D hihihi (A)

Men... ?

ska jag beställa; dom här?

  elr dom här?      gud, jag tkr mest om dom sista, sweet hörlurarna men dom e så avlånga men de é nt så SÅ många som har såna och de é Moa style .. och nackdelen m wesc är att dom har alla + att dom é dyrare .. JAG VILL HA SWEET SAKERNA, men vad tkr ni? È dom jätte fula? :S<3


Snälla skriv (A' Moa behöver hjälp ;)


Puss&Kram



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards