horsesinlife

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Moa - 23 december 2010 22:46

Hey!

Jaa, jag antar att jag borde säga; God Jul ♥

För jag menar snart é det juafton :* Jag ska bädda ner mej i sängen m en stor längtan efter en fungerande mobil.. Om min mobil hade fungerat så hade jag inte haft lika tråkigt nu,.

Men nu ska jag bädda ner mej och försöka sova och NT tänka på eb fungerande mobil,. ;)


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 20:28

Hey!

Sitter och kollar på Gossip Girl , och lyssnar på Lady Gaga - Christmas Tree som Otte la till på min spellista i dag ;)tihihihi .. (A)

Bara så alla vet så funkar nt min mobil längre så skicka nt sms , elr joo ni kan ju skicka sms, men jag ser dom nt så de är väl ingen idé troja? ;) hahah ;) Men jag hoppas jag får en ny i morgon , FÖR VET NI VAD , I MORGON É DTE JULAFTON :'D och jag är glad, lycklig , OTROLIGT !? :** Tack för alla som gjort det här för mej? :*

Men nu ska jah, prata m nån om nåt som int gör mej glad ..

men bara så du vet :

  • Jag kmr fighta för dej, tills mitt hjärta slutar slå

Aha? I hope you got it? ;)


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 16:20

ÅH JAG BLIR SÅ SUR PÅ DEN HÄR SKITEN! JÄMT JÄMT JÄMT, ÄRE SÅ HÄR! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN FAMILJ? NÅT ALLVARLIGT IAF! :'O

ASSÅ DOM SA ATT JA SKULLE STÄDA INNAN KL 6, OCH ATT BROR SKULLE STÄDA SITT RUM NU SÅ KUNDE VI GÖRA RESTEN TSM!? MEN NU SKA JAG BÖRJA M RESTEN SÅ JAG LÄR GÖRA TYP RESTEN SJÄLV OCH HAN BARA SITT RUM? VAD FAN ÄRE HÄR FÖR CEPE SAKER!?

LYSSNA PÅ VAD JAG SÄGER JÄVLA KÄRRING&SNUBBE! : NI FATTAR INGENTING, OCH NI SKA VARA "FÖRELDRAR" , DET DÄR E FAN INT MKT TILL FÖRELDER,,

ÄR JÄVLIGT  LESS PÅ DET HÄR KAN JAG SÄGA!? FÖRSÖK FÖRSTÅ DET ,,,!


Var bara tvungen att skriva va mej, ni SKA , elr ja ni FÅR inte ta åt er, eftersom de nt e te er ;)


Puss&Kram


ska städa nu -.-'

Av Moa - 23 december 2010 14:12

Hey!

Otte é här och vi håller på att frysa i hjäl :'( IT SUCKS!

Rotur fick damp på hemvägen så ja vi åkte in i en snödriva några gr .. ;)

Hoppade av och gick sista biten sen :**

Men sen har vi stått på busshållsplatsen och frustit!!!!!!!! :'( FY FAEN ! men nu e vi hemma och vilar upp oss, elr ja tinar ;) och antagligen ska mamma tvinga ut och ta julgran -.-' = frysa igen ..

men men ;)


Nu ska Otte Finisen blogga , så vi ses väl sen ;


http://oothilia.blogg.se


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 10:48

Hey!

Vaknade vid 10 i 9 men somnade om och vaknade igen vid 10! :) Sen har ja lagat och smsa, me Otte! :* Så vi ska dra ner te hästarna, skritta lite och sen hem igen :) trevlish, men jag har ett liten problem, elr ja många igentligen ..

  1. Hur ska vi komma dit? (jag vill lixom nt gå m ridoverall på bussen)
  2. Stångbett elr Vanligt, tredelat?
  3. Tänk om dom sticker i hagen, så det tar år att få tag i dom?
  4. Hur ska vi komma hem?

Ja, lite frågor så där .. men jag tror vi tar bussen, vanligt tredelat (på rotur såklart) och, om de sticker så må de så vara ;))) ASG! Och vi kan ju alltid ringa mamma elr pappa så de hämtar oss, om de har tid ;)

Just nu sitter de där nere vid datan och kollar på mobiler te mej (; Väldigt bra är de på att smyga känner jag ;)

är jag kom ut från toan , så pappa ba; samsu .. och mamma ba; men gå och gör nå annat Moa!

hahahah, f a i l . . . känner jag ;)


Men nu ska jag springa *host* ner och dra på mej kläderna lite snabbt *host*, sen blire stallet ;) (hoppas ingen ja känner sitter på bussen .. :S


Puss&Kram


xoxo :* - gossip girl - HAHAH, nää skoja;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards