horsesinlife

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Moa - 10 december 2010 13:51

Hej, vet ni vad? Jag orkar inte med att göra den där presentasions saken och den skiten ;) asså jag har inte tid med den? Men om det är nån av dom där presentasions dagarna så komentera det så skriver jag omm den dagen :'D

Men dagen asså; Den va jätte najs :') Asså fan va Sebastian e snäll asså!? Han köpte cola te hela klassen nästan! :O asså grymt snäll unge de där ;) TACK! Jag fick fanta iaf :* HIihihi, men umpan va bra, vi spela pingis och jag va me på Toves uppvärming=) Kul vare :) Jag och Emelie äger ju ut alla på pingis också så ;)Fast ja måste ju säga att jag har nog rekord i hur  många jag har tafsat på asså ;) Ja e fett grym på att tafsa , på killar asså ;O <3 Men skit samma, nu ska jag vänta te min blåbärs soppa (bra för magen) har svalnat , jag är ju grymt klantig så jag satte in dne i mikron för länge,. :$ slår vad om att när jag börjar dricka är den iskall.. så vart de förra gången ;) hiihihih, men puss på ra!

     bild på min barba älskii! <3 Typ så kmr min pjamas som jag ska så se ut, fast ja ett annat tyg och den kmr int ha luva ;) Kan ju bli farligt me luva så som jag sover =) Jag typ , sparkar och ja jag vette fan, vänder mej så jag ligger me fötterna på kudden och slår i väggen ;) <33 hahah, jag kanske stryper mej själv ;) ahaha :**


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards