horsesinlife

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Moa - 5 december 2010 17:42

Eh ja i min fanilj e vi 4 pers :) Mamma (Lotta), Pappa (Thomas) och Brorsan (victor) osså *lilla* jag ;) Eh ja asså jag vet int vad jag ska skriva men jag älskar dom as mkt, vad som än händer :') Asså vi har våra dåliga tider.. som när jag försökte rymma hemmifrån och när jag ringer och gråter i telen men sånt händer.. Oftast e de mamma jag pratar me om nåt har hänt men pappa brukar ta allt me lugn vilket int mamma gör alltid ;) -.- Victor tkr nog mest jag är dryg när jag går hemma och sjunger, skriker Victor varje gång datan får nå fel, pratar om magrutor jämt m.m men han e guld värd den där grabben :') Har alltid (nästan) kul me han och vi skrattar jätt emkt tsm, iaf när vi är på semester och sånt. Med åren har han mognat och bryr sej int om hans kompisar e hemma när jag skriker på han och sånt ;) Förr tog han ofta tag i min arm och vred om den ;) Men vi har alltid "stått" ganska nära varann. iaf när mamma och pappa bråkar och jag börjar gråta. då finns han där och pratar snällt och sånt. :') Han är int min riktiga bror igentligen heller. Han har en annan mamma, men jag räknar han som min riktiga!! Mamma och han har int alltid kommi överens och jag är väl den som har fått stått som en liten "punkt" mellan mamma och pappas släkt.. De e jätte jobbigt ibland. Jaa .. men sånt e livet!

Jag älsar min familj iaf :) Jag räknar mina djur som min familj osså :') Jag räknar Emelie Eriksson som en i familjen också så ,) Hon e som en syster :')

henne får ni veta mer om sen nån gång ;) orkar int ta henne nu ;) haha

      victor har rakat av sej håret nu så ,. haha ;) aja men Puss&kram

Av Moa - 5 december 2010 17:12

                                     lite fina bilder :')

haha NT!

Men dagen ägde ut för jag och otte shoppa , fast först visste ja nt va ja skulle köpa i julklapp te mamma och pappa och typ mormor, men nu har ja köpt lite ;) haha :) OCH jag har sätt SÅHÄR snygga kläder som jag bara måste ha asså ;) hahaahhahaha,:* asså skit fina!

OCH jag vill ha typ spets trosor , dom verkar as sköna ju! ;O asså inte string trosor, skulle jag aldrig klara av att ha men aja;D kanske int så lämpligt att ta upp här ;) haha, nää men snart ska jag och mamma lägga ansikts mask och snacka loss :') kanske hittar nån bra film ; jag älskar dej mami!


saknade e stor nu! jag vill ha dej tbx? går det? :* snälla snälla säg att de gör de för du betyder så enormt mkt för mej och jag vill ha dej på alla sätt och vis! Jag vill ha nån som gör de där grejerna och säger de där orden! och jag vet vem det är som gör det. jag behöver bara trycka ut orden ur min egen käft ibland ;)

jag behövde bara lite tid att inse att de var du&jag. ditt namn breve mitt. föralltid. JAG ÄLSKAR DEJ, OCH DE VET DU?


aja, nu ska ja ner och pussa mamma på kinden och vara en snäll flicka;)

duktig flicka (hihih, bara en som förstår de där troja)


Puss&kram


jag lovar jag ska pussa dej också nästa gång! ;*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards