horsesinlife

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Moa - 15 december 2010 19:52

Rihanna e grymt fin! Även om hon int ser ut så där nu!
Älska låten; Only girl (in the world)


     

Taylor Swift e helt underbart fin!
Älska låten; Our Song

     

Carrie Underwood, ja ni ser ju!  As fin!
Älska låten; There´s a place for us, jag tror int att de é hennes låt men den e as bra iaf ;PPPpp
     

asså fy fan jag skulle ge vad osm helst för att få se ut som nån av dom!

grymt fina! ;O

Men nu ska ja plugga vidare .. SO :'( usch ,. kmr ju få ig ändå så ;)

Men puss på er :*


Puss&kram

Av Moa - 15 december 2010 17:10

Vad heter du? - Fanny Moa Möller Norberg
Vad kallas du? - Moa, Gumman, syster?
Vad vill du bli kallad? - Vette fan?
Födelsedatum? - 5 september
Stjärntecken? - Jungfru ofc (A)
favorit musik? - Mkt, men Carrie Underwood- There is a place for us
Msn? - Mhm :)
troende? - Nää (Y)
Vart bor du? - Hemma ;)
Vad har du för mobil? - Sony Ericsson, nånting;)
Har du en egen dator? - Yesyes (Y)
Vilka är dina bästavänner? Emelie Eriksson , Kajsalisa Söderlind, Othilia Brännare, William Horn, Sigrid Hjelm Redin
Har du något husdjur? - Spira (häst) Dolly (hamster)
Sommarens planer? - så jälans lång kvar ju men typ, sola bada och ha kul :*
Vad älskar du mest? - vara lycklig ..
Intressen? - Ridning :PPPp
Namnsdag? - eh ja vet int, men fanny (mellan namn) e typ 9 februari elr nå
Vad skulle du vilja heta? - Int Moa iaf

Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Bror på, men typ mörk blond, och typ bruna ögon :PPp
Var skulle du bo om du fick välja? - Hästgård
Vad har du på dig? - mjukisbyxor, mimmi pigg tröja ,)
Vad har du gjort idag? - skola

Hur mår du just nu? -njaa ..
Har du några syskon? - 1 bror
Vad är det finaste som finns? - vänskap&kärlek
Vilken är din favoritdryck? - Vet int, fanta?
Vad är bäst med dig? - typ inget ..

Hatar du någon just nu? - njaa
Saknar du någon just nu? - mhm !

Vad gjorde du igår kväll? - skolan , och red .)
Hur lång är du? - 167,5 förra gången ja kolla
Vad är du bra på? - Bli arg
Något du tycker är kul? - Rida, va me kompisar ;Ppp
Har du varit ute idag? - Ja :)
Vem ringde du senast? - Jappe
Hur många hus har du bott i? - 1
Bäddar du sängen? - nää ;)
Snarkar du? - Nää :P
vem sov du senast hos? - Emelie Finaste Eriksson <3
Vad lyssnar du på just nu? -  Bob - Bet i
Vill du tatuera dig? - Jaa, typ på höften och på innerarmen :P
Vad stör du dig på? - folk som skryter och ljuger
Vad är kärlek för dig? - skit&underbart
Är du död? - Sometimes (A)
Är du osynlig? - nej?
Älskar du din dator? - JA (Y) HAN E MITT LIV!
Är din dator bög? - Nää ;P vi är ju gifta!
Bada eller sola? - Sola ;P
Åska eller sol? - beror på när
Vinter eller sommar? - Båda :P
Knarkar du? - Nej!
Röker du? - Nej, usch fy fan !
Super du? - Nej!
Äter du? - haha, ja x)
Snusar du? - Nej!
Vad tänker du när du ser din spegelbild? - vilken ful jävel ..
Gillar du anonyma bevakare? - Njaa?
Vågar du rapa högt inför andra? - Klart ;P
Vad skall du göra sen? - plugga -.-
Vad ska du göra imorgon? - emelie troja
Privat fest eller festa med folk på stan? - Vet int :P Privat troja :P
kramade du senast? - Emelie ;P
Har du kysst nån den senaste veckan? - Nää :'(
Öl eller vin? - inget
beroende av något? - du (LL'
Vem står dig närmast? - Emelie, Spira, Elin, Kajja och Jappe, Otte
Vad klarar du dig inte utan? - dej!
Är du natt eller dagmänniska? - inget av dom -.-
Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - jävla mkt
Vill du ha barn någon gång? - Aa :)
hur stor säng har du? - mini!

Av Moa - 15 december 2010 16:21

hejhej:)<3 Ja nu hoppas jag att allt é löst, förmodligen inte,.

Dagen va bra, fast tyckte lite synd om Anton på NO, lektionen för han fick göra allt själv eftersom jag och Emelie va lite så där fokuserad på Jespers magrutor ;) hahaha, grym klass de där :) även om ja hatar vissa  i bland ;*

Iaf, jag vet int va jag ska skriva om,. Elr asså ja jag skrev en hela jävla sida på choice om en viss person (känns taskit att nämna namn) för att han betydde så jävla mkt, han va lixom kallt utan k ;) nu vet jag fan vad han e, han betyder as mkt för mej men han har förendrats på nå konstigt sätt, de kanske e bra för han men för mej är de en annan männsika .. När han e me nån så blir han "konstig" när ja typ ringer ,. Känns nästan overkligt men nu ska ja int smsa me han längre, elr iaf försöka;) Vi får se hur de här går;) fast jag har int sagt att jag int får skriva på msn, facebook elr nå ;) men ja kan int smsa de heller för då kanske de spricker ;)

Jag vet int va ja vill me livet nu! Men allt känns som en lek, helt overkligt, kan hålla på i en evighet .. (vissa saker lekar iaf)


nu ska ja plugga lite so asså ;) fick mvg på spanska provet iaf :'D

fast jesper de jäveln slog mej me ett halvt poäng , och ja som sa att ja ägde ut han ;) hahahha, fast jag sa att jag lät han vinna den där gången ;D grym ja é!



            Och ja, 2010 va bästa sommaren på länge,. va ju hos min finaste finaste flicka i en vecka! :') Hade grymt kul, asså Elin (minkusin osså) om du visste hur mkt du betyder för mej? Du märker dirket när jag int mår bra, typ när jag int svarar på sms elr när jah int gör smilies elr hjärtan.. När jag kollar ner i golvet och int säger nåt ,. då ringer du alltid mej (om du inte e här asså) och pratar me mej i  oftast en halvtimme elr mej! Du har alltid funnits i mitt liv , men när vi va små va vi as blyga.. men ja kmr i håg när vi hade typ café i mitt vardags rum och vi gick runt och gav din mamma/pappa min mamma/pappa och farmor typ vatten i dom där små vita kopparna me nalle björnar på, aww.. :') jag har så jävla mkt minnen me dej, som när vi va me farfar och gun på tuna park varje sommar .. och när vi gick på varenda gata i hällberga och sjöng rudolf me röda mulen samtidigt som vi drog varann i din tidningskärra :') har jämt kul me dej och skapar minnen .. du och jag kmr från samma kött och blod "iaf nästan;) och även om du e hur olik mej som helst så garvar vi åt allt och alla .. jämt ..

jag gör mer än; älskar dej gmn!

Nu då&föralltid e de du och jag mot världen! :')


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards