horsesinlife

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Moa - 29 december 2010 20:27

Hey!
ligger här och flummar lite m emelie, och vi har fixa mitt hår nu :** Tack tack :**

Men nu har vi flumma framför webben ;);) höhö, ska tjocka i oss pizza nu -.-' elr snart ;P
jag lägger in bilder i morrn, har inte tagit så mkt än men ;))


Puss&Kram

Av Moa - 29 december 2010 15:27

Hey!

È hos Emelie nu, kvällen kmr bli super, Hon ska fixa mitt hår, sen lägger vi ansiktsmask och grejar lite :):) sen ska vi kolla på Harry Potter, alla filmer :**

Men nu ska jag tvinga henne att fixa mitt hår iställe för att börja kolla på filmen ;);) vilket hon redan gör, skit unge!!!!!!! :@ tihiihi...


aja, jag skriver mer sen gullungar ;***


Puss&Kram

Av Moa - 29 december 2010 11:39

Hey!
Opsidopsidayi! jag har glömt en riktigt allvarlig sak..

jag har glömt slagit in Emelies paket!? ojoj.. måste skyna att göra det nu, sen sminka mej och fixa håret, klä på mej.. oj de vart mkt de här ;( Okj, först kanske jag ska hitta den där __ jag köpte i förr går? :S SHIT! VAR ÄR ___?
Nej vet ni vad, nu måste jag springa i väg och leta! 2 av paketen ligger uppe, det vet jag, kan jag ha lagt den 3 där uppe också? .. Hmm.. ? Jag bloggar hos Emelie hoppas jag ;)


Hoppas du gillar paketen också gms :*


Jag har vart jätte fiffig ;) Höhöh..

och nej, dte är ingen kondom emelie ;) synd va? ;);)


Puss&Kram


p.s jag vet inte varför jag skrev m fet text ;) höhöh

Av Moa - 29 december 2010 11:23

Hey!

Ska åka te Syster Emelie idag :):) Vi ska säkert flumma sönder och sånt kuligt! :-P Nu ska jag äta klart min frukost, och nej jag vaknade nt nu , jag har bara legat och smsa hela morgonen ;) höhö.. Mamma kmr hem sen , typ vid 12 tiden och då skjutsar hon mej te Emelie, hoppas jag, iaf sa hon de igår :**
Jag kanske bloggar hos emelie , vå får se! Tar med mej kameran så jag kan ta lite pics ;)
och bara så ni alla vet ; EMELIE HAR FÅTT EN SYSTEMKAMERA!

Riktigt Kul :):) <3 Men nån som vet vad de är för väder i dag? :S jag orkar nt gå och kolla temometern ;) ;) Aja, nu börjar inlägget bli tråkigare än de va från början så , Ha en bra dag! :** ;)


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards