horsesinlife

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Moa - 28 december 2010 22:26

Hey!

Ja nu lägger jag in det här inlägget för Sonjas skull ;) Kul att du kollar min blogg också bruttan :):)<3

Iaf, kan va bra för mej att blogga i nuläget.. Känner mej heltusel och vet int vart jag ska gå, elr vad jag ska säga.. jag menar, varför gjorde han sådär? om man älskar nån tillskligt mkt så måste man väl klara av att "bara" vara kompis m en också elr? Jag älskar dej, men inte så! Och varje gång jag säger det, blir du "sur" och svarar nt på sms.. de é jävligt jobbigt!!!! :'( Du betyder mkt för mej men du verkar inte fatta att du sårar mej?.. elr är det meningen m det här spelet? Isåfall vill jag sluta spela det här spelet och det är NU!

Back to life; Sitter och kollar på film, Gossip Girl, ska snart ner te pappa&mamma :-P <3 måste bara "clear my mind" en stund m movie.. :*



Puss&Kram


GoNatt

Av Moa - 28 december 2010 15:48

Hey!

berättade jag igår att jag beställde hem mina hörlurar!? ;D Vet att ganska många tykcte att jag skulle köpa wesc men men ,, :):)<3

Nu ska jag kolla klart på Gossip Girl season 3 :-P


Puss&Kram


p.s dom vart dyr mina hörlurar, mer än ja väntat mej.. De va på rea så de kostade 349, vilket va bra ;D sen va ju fucking frakt och allt också.. :'( så de vart typ lite över 400 .. -.-'


Av Moa - 28 december 2010 15:11

Hey!

Har ridit nu, och de gick helt OK , inte bra men inte dåligt ;) OK ;) ;) haha, men jag är nöjd, vi fokuserade mkt på tempo och ganska mkt på skänkelvikning (för avslappning typ) och att jag skulle kunna slappna av, men det gör jag ju inte :( <3

Men det vart kul iaf :):):)

Jag ska ladda ner lite bilder ikv på Rotur , lilla pojken :)<33

Nu har jag iaf ätit, och nu ska jag fixa lite på datan och kolla på "Top Model 13" på tv :) Sen kanske film, elr nå  MYS iaf ;) ;)

Hoppas ni får en bra dag :* Bloggar senare :***


Puss&Kram

Av Moa - 28 december 2010 10:43

 Hey!

Drar te hästarna, ska rida för Sofia ;D Camilla hämtar mej om 19 minuter ;) HAHHA x) måste skynda mej, borsta tänderna och hitta mina ridvantar! :'O DOM E BORTA!

Men hörrni i går sa pappa att hästar va en drog? Är jag typ drogad ddå elr? :S


men puss på er :*


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards