horsesinlife

Alla inlägg under december 2010

Av Moa - 26 december 2010 11:14

Hey!

Jag taggar inför shopping m finaste Otte plutten :*

Vi ska shoppa loss, elr iaf lite för mej ;)

Men de blir svårt för när jag och otte shoppar brukar de bli, massa kassar och kläder! :S Höhöh, shoppaholic (L)

Men jag ska beställa ett par sweet hörlurar på nätet ikv om jag nt hittar några fina på stan, och dom kostar ehh.. vad va de nu då? aja, nåt m 300 iaf ;)

Och jag tar m mej 400 te stan , så jag tänkte att om jag shoppar kläder elr nå för 200, så handlar jag nt SÅÅ mkt .. :$ jag måste spara lite också .. :$ Men jag är i stort behov av kläder! :**


Men nu sitter jag och funderar på om jag ska skita i att sminka mej elr om jag ska göra det? Jag vet nt om jag orkar , och jag vill int se ut som en tom potatis låda heller.. (den du ;) haha, nää men jag kan ju he på lite mascara ,, :)

Annars får otte skämmas ;)


haha, men jag ska ner och sminka mej och borsta tänder/håret nu :**


Puss&kram

Längre inlägg än vad jag hade tänkt de där  ;)))

Kmr kanske bilder sen, hade tänkt ta m kameran, annars kanske ja tar några m min SUPERDUPERDÅLIGAMOBILKAMERA!


juste jag ska in på thephonehouse och fråga varför mobilen inte vrider sej .. ;)


de MÅSTE jag kommaihåg annars e jag körd..


PUSS&KRAM NU!:*

Av Moa - 25 december 2010 22:52

asså nu får vi fan ta och ge oss? Det är inte bara mitt fel. Och det är inte bara ditt fel . Det är vårat fel. Och det vet du, lika bra som jag.

Men det är jävligt jobbigt för mej (för dej också?) när vi sa att han va min och han va din? Osså gör vi så här? elr asså jag vet int vad jag har gjort, men jag kan nt skylla på dej? men så gör du saker som inte riktigt övertygar mej om att du gick m på de vi sa? :( eller gör du så här jämt? .. jag känner väl kanske inte dej? elr?

Men jag vet att du gillar han jätte mkt , olch jag gillar han jätte mkt också .. saken e ju den att dom HAN e nt samma pers, men ja ..

Snälla kan vi lösa det här? jag väljer dej framför killar, framför allt! För du är min syster , min bästa vän.. jag älskar dej. men jag tkr de e as töntigt att vi ska bråka om killar?  de e omoget.. elr hur? men om du väljer killar framför vänner och systrar så..? Jag tror inte att du gör det, eftersom du säger att du väljer mej framför allt, precis som jag väljer dej. men om du väljer HAN framför mej, säg det..


älskar dej syster (L)


snälla?

 jag gillar han as mkt

Av Moa - 25 december 2010 15:28

Hey!

Skäms för att jag inte bloggade i morse, men kläcker in ett snabbt inlägg nu, sitter och blåser håret ska te mormor snart och äta :* Vet inte om det blir kul, men eftersom ja nt har datan så antar jag att de blir trök .. -.-'

Men hur va eran julafton då? :*

Vad fick ni? :*
vill veta och de é NU ! :** ;D

Tihihi, men iaf jag fick en ny mobil :'D GLAD!

en samsung galaxy 5? heter dom så? :)) Ni vet jag kan inget om de här, men jag har iaf as svårt att skriva på touch .. ;S Förvirrande e va de e .. Usch,.

men den e väl bra antar jag , har lärt mej hur man kmr in och ut på sms och de e det jag behöver veta tills vidare ;D men nu ska ni få höra nåt otroligt ;;

JAG, FANNY MOA MÖLLER NORBERG HAR LADDAT NER MUSIK PÅ MIN NYA MOBIL, ! ;D äre int otroligt ? ;) nu vart ni förvånade va? Hahah, nää men asså jag lyckades ;)


Ska åka nu!


Puss&kram

Av Moa - 24 december 2010 11:30

Hey!

Åh fy fan va de e gott m varm choklad när man håller på att frysa ihjäl! :** Va ju hos hästen och red jul ritt ... K A L L T ! men nu ska jag dricka upp min choklad sen fixa lite paket som jag inte har slagit in .. :$ <3 H ö h ö .. Men hörri om jag inte hinner blogga ikv innan jga åker i väg te Bomhus och firar jul, så Ha en riktigt rolig kväll! :*

    GOD JUL!


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 22:46

Hey!

Jaa, jag antar att jag borde säga; God Jul ♥

För jag menar snart é det juafton :* Jag ska bädda ner mej i sängen m en stor längtan efter en fungerande mobil.. Om min mobil hade fungerat så hade jag inte haft lika tråkigt nu,.

Men nu ska jag bädda ner mej och försöka sova och NT tänka på eb fungerande mobil,. ;)


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 20:28

Hey!

Sitter och kollar på Gossip Girl , och lyssnar på Lady Gaga - Christmas Tree som Otte la till på min spellista i dag ;)tihihihi .. (A)

Bara så alla vet så funkar nt min mobil längre så skicka nt sms , elr joo ni kan ju skicka sms, men jag ser dom nt så de är väl ingen idé troja? ;) hahah ;) Men jag hoppas jag får en ny i morgon , FÖR VET NI VAD , I MORGON É DTE JULAFTON :'D och jag är glad, lycklig , OTROLIGT !? :** Tack för alla som gjort det här för mej? :*

Men nu ska jah, prata m nån om nåt som int gör mej glad ..

men bara så du vet :

  • Jag kmr fighta för dej, tills mitt hjärta slutar slå

Aha? I hope you got it? ;)


Puss&Kram

Av Moa - 23 december 2010 16:20

ÅH JAG BLIR SÅ SUR PÅ DEN HÄR SKITEN! JÄMT JÄMT JÄMT, ÄRE SÅ HÄR! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN FAMILJ? NÅT ALLVARLIGT IAF! :'O

ASSÅ DOM SA ATT JA SKULLE STÄDA INNAN KL 6, OCH ATT BROR SKULLE STÄDA SITT RUM NU SÅ KUNDE VI GÖRA RESTEN TSM!? MEN NU SKA JAG BÖRJA M RESTEN SÅ JAG LÄR GÖRA TYP RESTEN SJÄLV OCH HAN BARA SITT RUM? VAD FAN ÄRE HÄR FÖR CEPE SAKER!?

LYSSNA PÅ VAD JAG SÄGER JÄVLA KÄRRING&SNUBBE! : NI FATTAR INGENTING, OCH NI SKA VARA "FÖRELDRAR" , DET DÄR E FAN INT MKT TILL FÖRELDER,,

ÄR JÄVLIGT  LESS PÅ DET HÄR KAN JAG SÄGA!? FÖRSÖK FÖRSTÅ DET ,,,!


Var bara tvungen att skriva va mej, ni SKA , elr ja ni FÅR inte ta åt er, eftersom de nt e te er ;)


Puss&Kram


ska städa nu -.-'

Av Moa - 23 december 2010 14:12

Hey!

Otte é här och vi håller på att frysa i hjäl :'( IT SUCKS!

Rotur fick damp på hemvägen så ja vi åkte in i en snödriva några gr .. ;)

Hoppade av och gick sista biten sen :**

Men sen har vi stått på busshållsplatsen och frustit!!!!!!!! :'( FY FAEN ! men nu e vi hemma och vilar upp oss, elr ja tinar ;) och antagligen ska mamma tvinga ut och ta julgran -.-' = frysa igen ..

men men ;)


Nu ska Otte Finisen blogga , så vi ses väl sen ;


http://oothilia.blogg.se


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards