horsesinlife

Alla inlägg under december 2010

Av Moa - 15 december 2010 16:21

hejhej:)<3 Ja nu hoppas jag att allt é löst, förmodligen inte,.

Dagen va bra, fast tyckte lite synd om Anton på NO, lektionen för han fick göra allt själv eftersom jag och Emelie va lite så där fokuserad på Jespers magrutor ;) hahaha, grym klass de där :) även om ja hatar vissa  i bland ;*

Iaf, jag vet int va jag ska skriva om,. Elr asså ja jag skrev en hela jävla sida på choice om en viss person (känns taskit att nämna namn) för att han betydde så jävla mkt, han va lixom kallt utan k ;) nu vet jag fan vad han e, han betyder as mkt för mej men han har förendrats på nå konstigt sätt, de kanske e bra för han men för mej är de en annan männsika .. När han e me nån så blir han "konstig" när ja typ ringer ,. Känns nästan overkligt men nu ska ja int smsa me han längre, elr iaf försöka;) Vi får se hur de här går;) fast jag har int sagt att jag int får skriva på msn, facebook elr nå ;) men ja kan int smsa de heller för då kanske de spricker ;)

Jag vet int va ja vill me livet nu! Men allt känns som en lek, helt overkligt, kan hålla på i en evighet .. (vissa saker lekar iaf)


nu ska ja plugga lite so asså ;) fick mvg på spanska provet iaf :'D

fast jesper de jäveln slog mej me ett halvt poäng , och ja som sa att ja ägde ut han ;) hahahha, fast jag sa att jag lät han vinna den där gången ;D grym ja é!



            Och ja, 2010 va bästa sommaren på länge,. va ju hos min finaste finaste flicka i en vecka! :') Hade grymt kul, asså Elin (minkusin osså) om du visste hur mkt du betyder för mej? Du märker dirket när jag int mår bra, typ när jag int svarar på sms elr när jah int gör smilies elr hjärtan.. När jag kollar ner i golvet och int säger nåt ,. då ringer du alltid mej (om du inte e här asså) och pratar me mej i  oftast en halvtimme elr mej! Du har alltid funnits i mitt liv , men när vi va små va vi as blyga.. men ja kmr i håg när vi hade typ café i mitt vardags rum och vi gick runt och gav din mamma/pappa min mamma/pappa och farmor typ vatten i dom där små vita kopparna me nalle björnar på, aww.. :') jag har så jävla mkt minnen me dej, som när vi va me farfar och gun på tuna park varje sommar .. och när vi gick på varenda gata i hällberga och sjöng rudolf me röda mulen samtidigt som vi drog varann i din tidningskärra :') har jämt kul me dej och skapar minnen .. du och jag kmr från samma kött och blod "iaf nästan;) och även om du e hur olik mej som helst så garvar vi åt allt och alla .. jämt ..

jag gör mer än; älskar dej gmn!

Nu då&föralltid e de du och jag mot världen! :')


Puss&kram

Av Moa - 14 december 2010 15:25

RYKTEN É SKIT SÅ OM NI HÖR SÅNA OM MEJ SÅ LYSSNA INTE ALLTID :@

åh.. jag har fan phsyke på det .. Så nu vet hela stigslund? :@


Aja, dagen va bra troja :) Jag hoppas de gick bra på spanskan , fast ja vet nt :') Betygen ska sättas i morgon kväll så .. jaa, jag har iaf vg i spanska och svenska och de e väl ok.

Har int så mkt att skriva mer än;

förlåt

Ja jag tror att ni som fick smsen i går fattar, igentligen är de väl inget att säga förlåt eftersom jag känner så. Men nu har jag lovat att jag int ska tänka tanken igen så :') hoppas de funkar.


Alldeles för fina Kajja va sjuk idah, så därför lägger jag ut på bästa kvällen m henne :* tack kajja, för att du alltid finns där och stöttar!

  Finns inte ord för hur mkt jag älskar dej , för  jag älskar dej räcker inte .. ! SYSTER (L'      Kajja du é så underbart fin och söt och ja jag vet int vad! Men framför allt så står du m öppna armar varje gång jag gråter och varje gång jag misslyckas så finns du där! När du skrattar, skrattar jag . När du gråter, gråter jag. När du hoppar, hoppar jag. Du é min sis, och kmr alltid att vara .. <3



Puss&kram

Av Moa - 13 december 2010 21:16

Men tjena mina snyggaste ;) slänger in ett kort inlägg bara för att ja e så snäll:) Sitter och pluggar spanska, nyss duschat, mys! fast hata plugget -.- men s å n t e l i v e t ;) hihihihihih, ridningen gick bra den, vi hade typ "stafett" :) Tre pers ramla av för vi skulle rida barbacka och typ hästarna bocka ;) hahah, men ingen gjorde illa sej som tur va :'D  först skulle Man skulle typ äta  3 kex och sen vissla .. DE gick inte så bra kan jag säga ,.   KÄNSLIGA LÄSARE , LÄS INTE! jag vart alldeles torr i munnen och typ kunde inte svälja så Jossan som va typ domare för vårt lag ba ; men spotta ut lite då ;) och jag typ fick "GRÄVA" ut lite kex, de va fan inte mysigt elr ;) hahahah, men de va grymt kul! :* hahah, bästa gruppen de där asså ;* Hahah, asså ja suger på sånt där för jag failar ju sönder hela tin ;) Skämmer bort mej och sånt skit ;* men jaa,,, sånt e livet ,  

Vet ni vad? Inlägget blev längre än va ja trodde (eftersom ja trodde pappa skulle komma upp och fråga om ja plugga;) men nu äre det slut ;* THE END kanske ja ska skriva asså ;) hihih,

  Slänger in denna sexiga bild på mej sen i typ tisdag/onsdag/torsdag ja ni ser "dåligt minne kallas de" men aja, en bild iaf :')



Puss&kram



pappa kmr!!!!!!!! ;) tihihi



Av Moa - 13 december 2010 16:58

inlägg sen elr i morrn

Av Moa - 12 december 2010 21:05

   


Asså måste bara säg att jag e helt IN LÖVE m, Narnia filmerna :') Jag såg 1 och 3:an i går och O M G ! Så grymt bra&fina ;D

Och Aslan, han e helt underbar, asså ja vet int, de kanske är en "barn" film men jag älskar dom! Helt grymt fucking underbara! :') man gråter ju lite i bland osså:**

osså e ju vissa så snygga också;) De gör ju int precis filmen dåligare ;)))


sista inlägget för i dag hoppas jag ;)


jag avslutar m ett god natt

Av Moa - 12 december 2010 20:46

Chooo!' ny header! ;D ganska nöjd faktiskt.. De som står på ;

So if you feel like giving up cuz you dont fit in down here. Trust me, its not just you honey! It maybe helps to say, i also feel like i dont fit in.


allt stämmer.. Jag tog ganska mkt från en låt som får mej att känna och visa ganska mkt känslor, theres a place for us, m Carrie Underwood. Asså jag känner att jag int passar in och när jag såg texten så, ja allt stämde typ!

Men men, ny header och de e huvudsaken de ;P Såååå...   V A D  T K R  N I ? 

De va de ja ville komma till :PPpp

Vill veta nu ;D


Puss&kram

och visst ser de trist ut m svart? Hmm, bara de att jag aldrig får till samma färg på headern som på bakrunden på bloggen och då ser de cp ut typ ;PPPpp Och då e vit och svart lättast, och efter som svart e snyggast (tkr jag) så fick de bli det :p


aja puss på er :***

Av Moa - 12 december 2010 18:04

                                     

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards