horsesinlife

Alla inlägg under december 2010

Av Moa - 4 december 2010 15:44

Hej! Är sjuk men de ska nog ordna sej =) Hoppas jag mår bättre i morgon bara, för då blire Valbo me världens bästa Ottthilliiaa!  www.oothilia.blogg.se <- Kolla hennes blogg x) Jag ska iaf se till att bli frisk nu! Ska snart sätta på en bra film och drick varm choklad ;) och M Y S A framför tv;en elr kanske datan om de finns nå roliga filmer att ladda ner :')

Va nyss ute och red i de "fina" vädret :') De va as kul om min förkylning elr va man kallar de int hade blivit värre ,. men men:) de va värt de för ja gallopera på golf banan, vet att man int får de men de va på skoter spåren ;)

När ja galloperar på Spira känner jag frihet! Asså jag vet att de låter as töntigt men jag gör de och hon är de bästa som har hänt mej!! Jag skulle int klara mej utan hennes mjuka mule, hennes perfekta personlig het och hennes sköna galopp! Asså hon gör min dag! Får mej att le och gråta! Jag vet int vad jag skulle göra utan henne! Hon e mitt liv! :')

De va iaf skit fantasktiskt på golf banan, solen va framme mellan träden och såg ut som en stor apelsin! :) hihih .. Mamma tog lite kort så här kmr dom; Fast först kmr NU bilderna ;)

                      Asså så jävla frän sista bilden är ;) Mobba int min sits bara ..

Aja nu ska jag slappa och mysa lite här för mej själv :')


Puss&kram p.s SMSA MEJ


Av Moa - 3 december 2010 17:24

Tbx, från stalle gick bra, Älskii hade bara lite phsyke men de va int så mkt ;) Haha , men nu blire min riktiga älskkiii d a t a n ;* sen tacos troja ,. =)

Sen får folk va social på msn elr telefonen (ring elr smsa) :'D


puss&kram , kmr nog nå mer inlägg ikv om ja nt hittar nå roligt program å kolla på ;) Typ ung och bortskämd :'D Svtplay vettni ;)

Av Moa - 3 december 2010 14:24

Undrar hur de här ska gå, ja jag heter Fanny Moa Möller Norberg? som alla vet troja, är tretton år asså född nittonhundranittisju, fyller år 5 September. Jag är född på Gävle Sjukhus. Jag har bott på två ställen i hela mitt liv, en lägenhet nånstans,(vet int riktigt) men de hette typ Blomstret;) Sen när jag var typ 2 månader så flyttade vi te Forsby. Där mamma har bott sen hon va liten osså. Min mormor bodde i huset breve, elr ja de va ett hus emellan. Sen flyttade hon te stan men vi bor kvar i samma gamla villa/hus. De ni kanske int visste är att jag älskar mitt rum! De kanske int e vackrast i sverige, men jag älskar mitt snetak även om jag slår i de ibland då:')

aja, tbx;

 Jag är tokig i kläder och killar(magrutor). Jag älskar att gå på stan i timmar med en bra kompis och shoppa :') Hälst int i Gävle utan Valbo elr typ nån annan stad ;) Har tröttnat på gamla nian , men tbx te samtals ämnet.

Jag går på Engelska skolan i Gävle och jag tkr de e ganska bra, fast att man int får ha mobil,.Jag trivs i bland iaf ;) Vissa dagar e bara skit medans andra e bra :') Jag tror att de va allt om mej?! Om ni undrar nåt så fråga gärna :)


Puss&kram

Av Moa - 3 december 2010 14:03

Hej, mår skit och har verkligen ingen att berätta för? Jag tänker int ösa problem över alla andra .. Jag känner inga känslor längre. Glädje? Kärlek? Sorg? Jag känner bara att jag int vill leva,. Bara för att jag är mej själv ska jag väl int få ta skit för det? :O De e ju sjukt ,. Men men orkar int ta de där nu :) Skolan va OK =) Int bra men int dålig lixom ;) Kl 3 kmr Camilla och hämtar mej och då blire stalle; ska rida ut me dom :') KUl, troja om int Spira får phsyke.. ;) men de ska väl gå bra troja :')

Nu ska jag kolla lite bloggar :')


puss&kram , nästan säker på att de blir inlägg ikv

Av Moa - 2 december 2010 18:42

DAGENS VILL HA: Ny bumbi dräkt (L)
DAGENS KLÄDSEL: Pappas tröja, linne och tights
DAGENS FRISYR : Häst svans (A)
DAGENS LÅT: Rihanna- Carlifornia King Dom
DAGENS PLANER: Sova ,. /
DAGENS SAKNAD: Många
DAGENS DUMMASTE: ,.
DAGENS MISSLYCKANDE: PokoYo , hahah..
DAGENS DROG: Du <3
DAGENS KÖP: INGET :'(
DAGENS GODIS: Åre Choklad (L)
DAGENS HUMÖR: Lessen och nere ,.
DAGENS CITAT: Life is nothing without friendship
DAGENS ROLIGASTE: Röda matten elr ja allt på so: lektionen ;)

mhm

Av Moa - 2 december 2010 18:35

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Mina Djur
♥ Dag 3 – Min familj
♥ Dag 4 – Det här händer idag.
♥ Dag 5 – mitt bästa köp
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner.
♥ Dag 8 – Min första kärlek.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – mina hästar
♥ Dag 14 – bloggar jag läser
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

                               ♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

Av Moa - 2 december 2010 17:05

Hej:) Skolan i dag=Bra :) Hade prov som gick åt fanskapets håll ,. ;) Typ ,.. Jag har inget att skriva ..

Jag är helt slut, ingen lust att leva typ. Kom hem tog bort sminket och satte på mej bumbi dräkten och nu sitter jag här med min kära *host* No bok och pluggar + att ja bloggar och sånt :) Tur att man e tjej så man kan göra två olika saker samtidigt ,. :) Stackars killar :):) Hahahahahahahah.. ASG ! Men men ,.

Jag ska nog plugga vidare :')

På söndag blir de jul shopping me Finaste Otte lilla :* Skoj, jag kan behöva det känner jag :) Och me Otte är man alltid på humör ;) Och ÄR man int på humör så BLIR man på humör :'D TAck otte för att du alltid finns för mej :'*


Puss&kram


inga bilder eftersom mia,na arkiv bilder börjar ta slut !

Av Moa - 2 december 2010 10:55

jag ska döda er

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards