horsesinlife

Alla inlägg under december 2010

Av Moa - 23 december 2010 10:48

Hey!

Vaknade vid 10 i 9 men somnade om och vaknade igen vid 10! :) Sen har ja lagat och smsa, me Otte! :* Så vi ska dra ner te hästarna, skritta lite och sen hem igen :) trevlish, men jag har ett liten problem, elr ja många igentligen ..

  1. Hur ska vi komma dit? (jag vill lixom nt gå m ridoverall på bussen)
  2. Stångbett elr Vanligt, tredelat?
  3. Tänk om dom sticker i hagen, så det tar år att få tag i dom?
  4. Hur ska vi komma hem?

Ja, lite frågor så där .. men jag tror vi tar bussen, vanligt tredelat (på rotur såklart) och, om de sticker så må de så vara ;))) ASG! Och vi kan ju alltid ringa mamma elr pappa så de hämtar oss, om de har tid ;)

Just nu sitter de där nere vid datan och kollar på mobiler te mej (; Väldigt bra är de på att smyga känner jag ;)

är jag kom ut från toan , så pappa ba; samsu .. och mamma ba; men gå och gör nå annat Moa!

hahahah, f a i l . . . känner jag ;)


Men nu ska jag springa *host* ner och dra på mej kläderna lite snabbt *host*, sen blire stallet ;) (hoppas ingen ja känner sitter på bussen .. :S


Puss&Kram


xoxo :* - gossip girl - HAHAH, nää skoja;)

Av Moa - 22 december 2010 20:32

Hey!

Nyss kommi hem från Tom, han fick typ ett par byxor av oss troja? Har nt koll på de där längre (A) Sorry for that ;)

Skulle igentligen kolla på Bonde Söker Fru nu men jag orkar nt, dom e så jefla pinsamma .. (N) Tål verkligen inte kärringen -.-' USCH, nää nu e jag taski, men asså är de nån som tkr hon e snygg elr? :'O aa, typ snubbarna som är där men asså -.-' dom e nt så snygga dom heller så ;) Nää  gud va taski jag känner mej :$ så iställe för Bonde Söker Fru blire Gossip Girl :'D MKT MKT BÄTTRE ;) elr va säger ni? ;D Ni måste tycka om det? MI LÖVE IT ! :D

Nejj nu ska jag prata lite m Kim , sen ja vi får se , antagligen blire GOSSIP GIRL ofcourse ;)



Puss&kram


Av Moa - 22 december 2010 17:20

Hey!

Jaa, nu drar ja te kusinen och grattar honom :)Så ett stort grattis te hnm! ;D

Sen hem och sova antar jag, ska väl rida i morrn? Måste på nåt sett (hoppas) att träffa emelie sötisen så hon kan få sina julklappar te Tomten kmr på fredag ;) Så om du läser de här gmn! smsa mej ! ;)


Puss&kram

Av Moa - 22 december 2010 14:26

Av Moa - 22 december 2010 13:22

Höhö, glömde säga my secret, ja skrev om i går, har färga håret brunt :* Trivs i det :) elr igentligen e det intensiv toning så ;D

Nää, Otte kmr nt så jag ska slå in lite paket och städa mitt fucking rum sen kanske ja åker te Spira om nån kan skicka mej :'D


Puss&Kram på er :****


-godjul&gottnyttår-


-iloveyou-

Av Moa - 22 december 2010 13:03

            JULLOV! :**

Jaaaa, gissa vem som e grymt glad nu då? ;* JAG! för vi har jullov för vi har jullov , jullov!! :'D

;) Iaf , fick betygen i dag, jag har 4 vg & 4 g, men inget mvg :'( Jag är  inte alls nöjd .. :( det ända positivia är att jag inte har nå ig, :( Inte för att det hade vart så farligt men ;)

Snart kmr Fin Otte, och vi ska väl hitta på nå skoj, som vanligt ;) hah, men asså, nu ska jag fixa headern, den e klar och allt, ska bara lägga in den ;)


kommentera gärna va ni tkr ;D


Puss&kram

Av Moa - 21 december 2010 20:19

Mm, rätt nöjd é jag även om de ser lite konstigt ut :*

Iaf, sitter och borstar tänderna nu och tänker he på mej pjamas , krypa ner i sången under mitt sexiga nalle puh täcke, sen sova sött! ;D tihihi :'D

Bara för att ja e bäst&snäll så laddar jag ner lite fina&skojiga bilder, även om de mest va för att ja hade trööök! ;)


  This is my heart right now ..   ;)   Och vem vill ha dej där sängen? JAG!!!!!! :'O I LIKE :*

Kanske skulle ha önskat sej en säng i julklapp? ;D hmm..? jaa? why not? NÄSTA ÅR ;D hihih, men nu ska jag hitta en skön pjamas och sen smsa lite, sen ja ni vet ;) krypa ner i sängen och sova sött ;)


Puss på er :*


Puss&Kram!


Dagens låt;          Bob - Airplanes ;D


Av Moa - 21 december 2010 18:36

Hey! Jag och Emelie har gjort lite hemlisar i efm :** Jag berättar i morgon vill inte att alla klasskompisar ska veta nu ;) Tihihih! SUPRISE! ;**

Vet att några vet men shit the same ;)

 Love u! Blir nå inge inlägg ikv men i morgon, kan nästan lova att ja lägger ut lite bilder på ja ;) <33 :*


Puss på er :*


//Moa&emelie!


Puss&kram


-älskardej-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards